Vrácení a reklamace

Odstoupení od smlouvy 


Dle zákona máte právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od smlouvy. 

Pro uplatnění práva prosíme o vyplnění formuláře pro odstoupení o smlouvy. 

Jak postupovat?

1. Vyplněný a podepsaný formulář nám zašlete e-mailem nebo v balíčku, který budete vracet. Nemáte-li možnost tisku, informace z formuláře napište rukou na papír a vložte do balíčku.

Pokud jste nám formulář poslali e-mailem, do balíčku nebo na něj napište Vaše jméno a příjmení a číslo objednávky, abychom balíček mohli přiřadit právě Vám. Urychlíte tím vrácení peněz. 

2. Nepoužité a nepoškozené zboží pečlivě zabalte a zašlete nám ho zpět do 14 dnů od obdržení zásilky. Balíček můžete odeslat klasicky na adresu nebo na níže uvedená výdejní místa Zásilkovny a PPL, pokud je to pro Vás pohodlnější nebo výhodnější (náklady na poštovné zpět hradíte Vy).

a) Vrácení na adresu: 

Rooya s.r.o.

Dominika Helusová

Svinařov 32

270 41 Slabce

b) Zásilkovna výdejní místo: 

Rakovník, Šafaříkova, RAKOFIRE - PRODEJNA BOZP A PO

c) PPL ParcelShop:

KM10227021, Železářství u Bobra, Pavlíkov 87, 27021 Pavlíkov

 

Důležité: 

  • Nezapomeňte do formuláře uvést číslo účtu pro vrácení uhrazené částky. Peníze Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení smlouvy, pokud do té doby Váš balíček dorazí k nám. 
  • Poštovné pro zaslání balíčku v režimu odstoupení od kupní smlouvy zpět k nám hradíte dle VOP a zákona Vy.

 

Reklamace zboží

Něco není v pořádku? To nás mrzí! Vynasnažíme se vše napravit. 

Postupujte následovně:

1. Napište nám na dominika@rooya.cz nebo zavolejte na tel. +420 777 781 004 popis problému. 

2. Pro vrácení reklamovaného zboží Vám sdělíme vratkový kód od Zásilkovny, pomocí kterého nám zboží pohodlně a na naše náklady odešlete zpět. Nemusíte vyplňovat adresu, stačí na podacím místě Zásilkovny jen předat balíček a sdělit náš vratkový kód. Obsluha vytiskne ze systému předpřipravený adresní štítek.

Pokud v blízkosti nemáte podací místo Zásilkovny, můžete nám balíček poslat zpět i poštou nebo na PPL ParcelShop. V takovém případě nás prosím předem informujte o ceně za poštovné. Ze zákona Vám budeme vracet náklady účelně a nezbytně vynaložené při uplatnění reklamace.

3. Nezapomeňte nám prosím do balíčku přiložit reklamační formulář, který vyplníte a vytisknete. Pokud nemáte možnost tisku, informace z formuláře napište rukou na papír a vložte do balíčku. Formulář je pro nás důležitý, abychom mohli přiřadit balíček právě Vám a Vaší reklamaci. Urychlíte tím řešení. 

 

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz