Vrácení a reklamace

Odstoupení od smlouvy 


Dle zákona máte právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od smlouvy. 

Pro uplatnění práva prosíme o vyplnění formuláře pro odstoupení o smlouvy. 

Jak postupovat?

1. Vyplněný a podepsaný formulář nám zašlete e-mailem nebo v balíčku, který budete vracet. Nemáte-li možnost tisku, informace z formuláře napište rukou na papír a vložte do balíčku.

Pokud jste nám formulář poslali e-mailem, do balíčku nebo na něj napište Vaše jméno a příjmení a číslo objednávky, abychom balíček mohli přiřadit právě Vám. Urychlíte tím vrácení peněz. 

2. Nepoužité a nepoškozené zboží pečlivě zabalte a zašlete nám ho zpět do 14 dnů od obdržení zásilky. Balíček můžete odeslat klasicky na adresu nebo na níže uvedená výdejní místa, pokud je to pro Vás pohodlnější nebo výhodnější (náklady na poštovné zpět hradíte Vy).

a) Vrácení na adresu: 

Rooya s.r.o.

Dominika Helusová

Rousínov 82

270 41 Slabce

tel: 777 781 004, e-mail: dominika@rooya.cz

b) Zásilkovna výdejní místo: 

Rakovník, Šafaříkova, RAKOFIRE - PRODEJNA BOZP A PO

c) Balíkovna:

Slabce pošta, č.p. 28, 27041, Slabce

 

Důležité: 

  • Nezapomeňte do formuláře uvést číslo účtu pro vrácení uhrazené částky. Peníze Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení smlouvy, pokud do té doby Váš balíček dorazí k nám. 
  • Poštovné pro zaslání balíčku v režimu odstoupení od kupní smlouvy zpět k nám hradíte dle VOP a zákona Vy jako kupující.

 

Reklamace zboží

Něco není v pořádku? To nás mrzí! Vynasnažíme se vše napravit. 

Postupujte následovně:

1. Napište nám na dominika@rooya.cz nebo zavolejte na tel. +420 777 781 004 popis problému. 

2. Pro vrácení reklamovaného zboží Vám sdělíme vratkový kód od Zásilkovny, pomocí kterého nám zboží pohodlně a na naše náklady odešlete zpět. Nemusíte vyplňovat adresu, stačí na podacím místě Zásilkovny jen předat balíček a sdělit náš vratkový kód. Obsluha vytiskne ze systému předpřipravený adresní štítek.

Pokud v blízkosti nemáte podací místo Zásilkovny, můžete nám balíček poslat zpět i poštou nebo na PPL ParcelShop. V takovém případě nás prosím předem informujte o ceně za poštovné. Ze zákona Vám budeme vracet náklady účelně a nezbytně vynaložené při uplatnění reklamace.

3. Nezapomeňte nám prosím do balíčku přiložit reklamační formulář, který vyplníte a vytisknete. Pokud nemáte možnost tisku, informace z formuláře napište rukou na papír a vložte do balíčku. Formulář je pro nás důležitý, abychom mohli přiřadit balíček právě Vám a Vaší reklamaci. Urychlíte tím řešení. 

 

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz